Samenwerking IJssel Business Magazine

Gepubliceerd op: donderdag 10 oktober 2019 | 11:55

Hoe mooi is het om offline en online Capelse en Krimpenerwaardse ondernemers op de hoogte te houden van de economische ontwikkelingen in het gebied? Door de samenwerking tussen Business Plaza en het IJssel Business Magazine wordt dit nu een feit.

Beide partijen zien een belangrijke meerwaarde in het gezamenlijk content delen en die digitaal aan de ondernemers te kunnen presenteren. “Een combinatie tussen offline en online is eigenlijk onmisbaar”, aldus Peter Regoord, eigenaar van Business Plaza. “Dat
je samen sterker bent dan alleen, zal de komende periode moeten uitwijzen. Als ons gezamenlijke initiatief naar wens verloopt gaan we na eind 2019 kijken hoe we elkaar nog meer kunnen versterken en waarin we nog verder kunnen samenwerken.”

Nog meer keus
Ook Peter Meulendijk, uitgever en drijvende kracht achter het IJssel Business Magazine is blij met deze samenwerking. “Op deze manier hebben ondernemers nog meer keus om informatie tot zich te nemen. Door gebruik te maken van Business Plaza kunnen we hen nu ook digitaal bereiken. Naast onze magazines zien wij deze samenwerking vooral als een uitbreiding van de mogelijkheden voor beide partijen, waardoor een win-win situatie kan ontstaan.” 

Krimpenerwaard Business Plaza is een initiatief van Business Plaza Nederland. Business PLaza Nederland biedt met Krimpenerwaard Business Plaza alle ondernemers uit Krimpen aan den IJssel een platform om zich te profileren.

Aanmelden nieuwsbrief

Schrijf u in voor de gratis nieuwsbrief.

Ontvang periodiek lokaal nieuws, uitnodigingen voor evenementen, vacatures en aanbiedingen.

*  Website URL